tisdag 4 januari 2011

Harmoni


Fixa naglarna på Mys Naglar

 Klassisk massage på Axelsons Spa

 Klassisk ansiktsbehandling plus AHA peeling på Vasastans Skin Care

 Underbart doftande och mjukgörande bodyolja från Kerstin Florian fick jag med hem också

Lätt brunch plus Zinktillskott 

Vilken skön dag jag har haft. Har aldrig skämt bort mig så här mycket förr och det är verkligen något att rekommendera om man har tid (och pengar). Besöket på Axelsons Spa fick mig verkligen att inse hur mycket en lugn och harmonisk omgivning påverkar kroppen och sinnet. Jag blev lugn och harmonisk från första stunden jag klev in. Så jag ska försöka ta in lite "lugna element" i mitt hem och får mig att slappna av och må bra. 

I morgon ska jag ut och leta efter den första saken. Vet exakt vad det ska bli och jag har nog aldrig sett fram mot något liknande någonsin förr! 

Nu - Sushi dinner med Karolina!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

A monkey needs to dance and so do you!