lördag 25 december 2010

Sartorialist






Bilder lånade av The Sartorialist

I kväll är det en sån där kväll så man har svårt att gå och lägga sig. Vet inte alls varför egentligen.
Har inget vettigt för mig alls, så jag sitter och letar klädinspiration. Vart är det bättre att leta än hos The Sartorialist?

Tycker alltid det är kul att gissa städer av att titta direkt på bilden och klädstilen. Visst är det ganska lätt att se vilka som är från Paris? NewYork känns också ganska lätt att urskilja, liksom Milano. Tycker det är fantastiskt!

Nu ska jag ta ett glas äppelmust och sen gå och lägga mig.
Klockan 10.00 ska jag möta upp C för att ta en fika i Gamla Stan och byta julklappar. Hihi! Ska faktiskt bli riktigt spännande :)

Godnatt!

XoXo

2 kommentarer:

  1. Tack för idag och tack för julklapparna jätte glad!
    Super snygga skor tjejen har på andra bilden
    Puss

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Det var supermys och ja skorna är to die for. Inte lika snygga som de vi såg på NK dock :D

    SvaraRadera

A monkey needs to dance and so do you!