lördag 25 december 2010

Julen är över

 Några julklappar
 Frukost och mysstund innan alla kom
 Älskade busfrö
 Bror gillade sin julklapp
 Jag fick accessoarer
Jag gjorde julgodis med dadlar, marsipan och mörk choklad
Jag fick ett fint halsband i ren Carrie anda
Ling ling fick massa mys och julmat
Julen är över, nyår står vid dörren och det är officiellt inget mer bra med vintern. Tänk vad fantastiskt det vore om sommaren började den 1:a januari varje år. Man skulle vakna upp och helt plötsligt var det fågelkvitter, bright light och värme. Men det är inte så långt kvar till maj heller. Bara fem månader. Neeeh, vet ni vad, jag förstår människor som emigrerar.

Skönt att man får ett break i januari i varje fall! ;)

Så för att liva upp det lite redan nu kommer jag att försvinna ut i dimman med tjejerna. Frågan är bara om det är kylan eller alkoholen som tar oss först.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

A monkey needs to dance and so do you!